نمای بیرونی تکرار شده در این کلیسا های جامع را می بینید؟

به کلیسا های گوتیک بالا نگاه کنید
دکترینی باستانی به طور سری در این جا مخفی شده است که فقط کارشناسان و تاریخ دانان از آن سر در می آورند
این ها توسط فراماسون های قرون وسطایی در این جا قرار گرفته است، تاریخدانی می گوید این ساختمان های مقدس توسط یک گروه مخفی ساختمان سازی طراحی و ساخته شده است

به نمایی که در صورت هر سه کلیسا تکرار شده است توجه کنید.این یک هیروگلیف بزرگ در سنگ است ، یک نقشه ی ساختمانی با معنایی بسیار عمیق تر

این نقشه می تواند برای فاش ساختن پیام مخفی قدرتمندی ، که همان راز گمشده فراماسون ها است به ما کمک کند.

علاقه مندان به مباحث فراماسونری می گویند که فراماسون ها سازمانی شیطانی هستند که می خواهند دنیا را زیر سلطه بگیرند

درست یا نه ، فراماسون های امروز شباهت کمتری با گذشته شان که معماران کلیسا بودند دارند.

به طور خلاصه ، فراماسونری تفکری ، جایگزین فراماسونری صنعتگری و عملی شده است.

در طی این گذار، راز بزرگ فراماسونر ها که یک بار توسط نویسندگانی مانند پیتر پین توصیف شده است ، ناپدید شده است.

توماس پین در مقاله ی خود که در سال 1818 میلادی نوشته است می گوید که همیشه اعتقاد بر این بوده است که فراماسون ها رازی دارند که با دقت از آن محافظت می کنند

از دست دادن این راز ، باعث شد که پنج میلیون فراماسونی که امروزه در جهان هستند ، درباره ی ریشه و اهداف اصلی خود سردرگم بمانند.

آن چه که از فراماسونی امروز باقی مانده است، فقط مشتی مراسم و نماد ها ی بی معنی است و راز اصلی آن ها با شعار » ایمان، امید و کار نیکو » جایگزین شده است.

نه فقط ریشه های فراماسونری دیگر شناخته شده نیست ، بلکه راز های حقیقی آن نیز با راز های جایگزین شده ی امروزی که در مراسم ها به کار می رود نیز گمشده است.دهه ها ، محققان برای بازگرداندن دانش گمشده ی فراماسونری تلاش کرده اند

با این حال ، محققان فراماسونری بی علاقگی آشکار و دور از انتظاری را در تحقیق معماری و هنر های اولیه ی ماسون ها نشان داده اند.

مایکل هوارد، توطئه مخفی، 1989:

در محافل مخفی باور بر این است که ماسون های قرون وسطا دانشی باطنی را به ارث برده بودند و آن ها این دانش را در معماری مقدس کلیسا ها مخفی کردند.

محققان به جای تحقیق بر روی این معماری ها ، تمرکز خود را بر روی داستان های شوالیه های معبد و از این دست تحقیقات گذاشته اند که بی فایده بوده است و آن ها را به راز بزرگ نزدیک نکرده است.

. تا کنون هیچ کدام چیز معناداری را در این طرح های تکرار شونده و معماری ها پیدا نکرده اند

اما همان طور که خواهید دید ، کلید گشایش این رمز در این سه تصویر پهلوی (معماری سه طاقی)هم نهفته است.

توضیح مترجم درباره ی سه تصویر پهلوی هم (سه طاقی) یا Triptych :

عکسی که در سه قاب تهیه کرده پهلوی یکدیگر قرار دهند. در متن هر جا صحبت از » طرح « شده است منظور همین است.

مانند این:

فراماسون ها حقیقتی خیره کننده را درباره ی این طرح ها می دانستند که کارشناسان و باستان شناسان امروزه از آن کاملا بی خبرند.

حقیقت این است که این طرح ها به دوران باستان بر می گردند

همان طور که در تصاویر می بینید(برای دیدن عکسها به سایت منبع مراجعه کنید.)

حقیقت باورنکردنی این جا است که این طرح ها توسط تمدن های اولیه ی جهان ساخته شده بود

این طرح ها هنوز در خرابه های معابد و بنا های مهم جهان قابل دیدن هستند

این طرح ها به طور باورنکردنی در تعداد بسیاری از تمدن های باستانی مشهود است.

این کشف می تواند باعث تجدید نظری اساسی در تاریخ باستان شود.

این کشف سوالات پیشگامانه و جدیدی را تداعی می کند که دانشمندان و پژوهشگران مدرن ما را به چالش می کشد

چگونه طرح معبد هایی کاملا مشابه ، در تمدن های متفاوتی که هم از لحاظ مکانی و هم زمانی از هم دیگر بسیار دور بودند ، ساخته شده است؟

آیا این می تواند یک ایده ی مشترک ، دانشی کیهانی یا آموزه های موازی باشد که توسط همه ی آن تمدن ها بیان شده ، و این دکترین در طی هزاره ی گذشته آهسته فراموش گشته ، اما توسط فراماسون های مسن به طور مخفیانه به دوران ما منتقل شده باشد؟

فراماسون ها این راز را نه فقط در کلیسا ها ، بلکه در لژ ها و معابد ماسونی نیز مخفی کردند

St. John’s Masonic Temple, Newfoundland, 1894.

به طور شگفت انگیزی ، فراماسون ها تنها انجمن سری نبودند که این طرح و راز را گرامی داشتند

گروه جمجمه و استخوان دانشگاه یل ، این طرح را در نمای آرامگاه دفتر مرکزی مشهور خود ، در نیوهیون در کانتیکات به کار بردند

Skull & Bones Tomb, Yale University, New Haven, Connecticut, 1856.

انجمن سری دیگری به نام معبدگرا ها (Shriners) ، این طرح را در نمای دفتر مرکزی خود در واشنگتین دی سی به کار بردند.

معبد الماس (Almas) در واشنگتن

ما هم چنین این طرح را می توانیم در نمای دفاتر مرکزی انجمن سری دیگری به نام » شوالیه های پیتیاس » در نیویورک ببینیم.

معبد پیتیان ، نیویورک

این ها وجه مشترکی بین تمامی این انجمن های مخفی را نشان می دهد.

همه ی آن ها بر اساس طرح مشابهی از دانشی باستانی اند. آیا این توسط فراماسون های کلیسا ساز قرون وسطا بعدا به ارث رفت؟

دقت کنید که چگونه همه ی این طرح ها ، بر عدد 3 ، که عددی خارقالعاده خاص در فراماسونری است تاکید دارند

جرمی هاو در راهنمای فراماسونری ، سال 1862 ، می گوید:

عدد 3 در فراماسونری مهمترین و عرفانی ترین عدد است که کاربردی جهانی دارد و ما در تمام مراسم خود آن را به کار می گیریم

به طوری باورنکردنی ، فراماسون ها این طرح را فقط در معماری گوتیک کلیساهای جامع پنهان نکردند

آن ها با معماری های اطراف این طرح ، این نماد باستانی را به طور کامل توضیح داده اند.

همان طور که ما حقیقت تاریخ را کشف می کنیم ، پتانسیل و نیرو های پنهان درون ما به آرامی بیدار می شوند.

دانش راز آمیز گمشده ی فراماسونری ، برای زندگی روحانی ما نیز ، همانند اجداد ما در هزاران سال پیش ، کاربرد دارد.

صلح، عشق و احترام

منبع: http://www.deepertruth.com/freemasons

پ . ن : با تشکر فراوان از احمد رضا عزیز برای ترجمه و ارسال این مطلب.

هر گونه بهره برداری از این مطلب با ذکر منبع با آدرس http://www.ufolove.wordpress.com مجاز می باشد.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s